نوشته شده توسط : <-PostAuthor->

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName-> ,

:: برچسب‌ها: <-TagName-> ,

:: بازدید از این مطلب : <-PostHit->
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : <-PostDate-> | نظرات (<-PostCommentCount->)
/weblog/file/img/m.jpg
محسن در تاریخ : 1395/2/19/cvc - - گفته است :
خداحفظشون کنه

/weblog/file/img/m.jpg
نوکر و غلام حسین در تاریخ : 1394/4/25/cvc - - گفته است :
اگر میشه روزانه بگذارید که اسفندیاری کجاها مراسم داره اگر میشه صبح بزارید که اگه دوستان خواستن تشریف ببرن بتوانند

/weblog/file/img/m.jpg
matin در تاریخ : 1394/2/30/cvc - - گفته است :
کی شماره اسفندیاری و داره

/weblog/file/img/m.jpg
فرهاد در تاریخ : 1394/2/23/cvc - - گفته است :
گلیب جنگه مارید سالوب قهقه اونی باسدلار احسنه به به ابولفظل اله باخدی او ابلحه گورنلر ددیلر ماریده فاتحه////کوفلی لر ای فیتنه رویشلر بوحسد قلبیزی سخسون قلبیم کیمی قلبیز بو بیاباندا دارخسون عباس گلیب اولریزی باشیزه یخسون دین حق دی حسین حق دی یزیدین گوزی چخسون...لطفا اینم تو سایت بزارید خواهش میکنم

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1394/2/19/cvc - - گفته است :
من خ صدای علی رضا رو دوس دارم خیلی عالی میخونن اجرش با خود حسین من شمارشو دارم میخاین بدم
0914456....
نمیشه دوسته من شاید علی رضا خوش نیاد متعاسفم:):)

/weblog/file/img/m.jpg
فرهاد در تاریخ : 1394/1/3/cvc - - گفته است :
واقعا دستتون درد نکنه من خیلی منتظر موندم تا برام جواب بدین ولی انگاری ما ادم نیستیم

/weblog/file/img/m.jpg
خانم یوسفی در تاریخ : 1393/9/28/cvc - - گفته است :
سلام من از نوحه های قدیمیتون میخواستم که در دوران کودکی خونده بودین

/weblog/file/img/m.jpg
تنها در تاریخ : 1393/9/14/cvc - - گفته است :
اوون آبادان
الرون آقريماسين

/weblog/file/img/m.jpg
حامد چاوشی در تاریخ : 1393/9/11/cvc - - گفته است :
سبک استاد مرحوم حاج غلام ترابی (غلام قنبر) میخونه

/weblog/file/img/m.jpg
میترا قلیزاده در تاریخ : 1393/9/6/cvc - - گفته است :
سلام لطفا نوحه امام الثقلین رو که روز عاشورااز شبکه سبلان پخش شد بزارید ...تا دانلود کنیم من یه خوردشو ضبط کردم اما ناقصه...اجرتون با خدا...

:cvc.music@att.net">ایمیل مدیر
  • تماس با ما
  • انجمن
  • پروفایل
  • عناوین مطالب
  • آرشیو
  • ثبت نام
  • ورود به سایت
  • متن دلخواه شما